2014. április 5., szombat

#25 Broken

Sziasztoook! :) Itt az új rész Giwiitől, én pedig hozom a következőt hamar, mert totál megszállt az ihlet! Remélem sikerül is összehozni! Addig is csók nektek, és igyekszem sietni!!!! :)

Koppanást hallottam, ezért félve kinyitottam az egyik szememet. Niall előttem érdekelt. Arcát a tenyerébe temette.
- Annyira, de annyira sajnálom! - szavai nehezen kivehetőek voltak. Kicsit közelebb húzódtam hozzá. De igazán nem tudtam megszólalni. Csak ültem a közelében. Csendben. Ennyit tudtam tenni.

* Niall szemszöge*


Dermedten ültem végig a kocsiban hazafelé. Csak most kezd eljutni a tudatomig hogy mit tettem. Fájdalmat okoztam annak a személynek, akivel boldogan élhettem volna. Annak, akit bárkinél jobban félek elveszíteni. Hogy lehettem ekkora balfék? Mindent, de mindent sikerült magamtól eldobnom… Igazán megértem, ha Harry-t akarja helyettem.
– Hé, haver, mi a baj? - csapott Zayn a vállamra azzal a szándékkal, hogy fel tudja hívni a figyelmét.
- Tudod milyen érzés az, ha elcseszed azt az esélyt, ami egy karnyújtásnyira van tőled? - néztem rá,megnyúzott tekintettel. Zayn megdörzsölte borostás állát.
- Biztos, hogy tettem, de így nem tudom. Mondanál egy konkrét példát? - nézett rám barna fürkésző tekintettével.
- Ühüm… Nem lényeges… - legyintettem. Nem értheti, ő biztos nem tett tönkre semmit ennyire életében. Amint megállt az autó, átmászva a többieken próbáltam előbb bejutni az ajtón. Egyenesen Harry szobájába futottam. Tudtam, hogy ott fogom találni Tiff-et. Csak azt nem gondoltam, hogy ennyire rossz állapotban fogom látni. De főleg arra nem gondoltam, hogy így fog rám reagálni ...Ez megrettentet. Összetört…

*Giwii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése