2014. február 20., csütörtök

#23 vörös köd


Na gyerekek, nagyon ügyesek voltunk Giwii-vel, mert most, mivel egymás írásaira is kíváncsiak vagyunk, hamarabb hozzuk részeket, ezzel is bepótolva azt a sok kimaradást! Remélem örültök neki! :) Xoxoxo

Meglepően kellemes volt,hajnalban Harry karjai között kelni. Majdnem olyan jó,mint tegnap este Niall nyugtató karjai között lenni. Igaz,hogy a kettő majdnem ugyan az,de ott van az az apró hajszálnyi különbség. Az az apró különbség,ami annyi mindent megváltoztathat. Vajon megfog változtatni? Már csak annyira kell rájönnöm,hogy kihez ragaszkodom,és hogy kit szeretek. Gyakran hallom azt,hogy "Ha igazán szeretted volna az elsőt,soha nem szerettél volna bele egy másodikba." De az én esetemben honnan számít a második? Mert ez az én esetemben bonyolult.!Még a fejem is bele fájdul ebbe a sok buta gondolatba... -Hmmm,szép jó reggelt hercegnő!-hallottam meg Harry jellegzetesen rekedtes hangját közvetlenül a fülem mellől. Bele kúszott a látóterembe,és már csak arra lettem figyelmes,hogy ajkai közelítenek az enyémhez .Apró kezeimet a mellkasára tettem,ezzel még pont megtudtam állítani. -Mi a gond?-fürkészte aggódva az arcomat. Azok az imádni való gödröcskék,amik előbb még ott ültek ajka szegletében,most eltűntek. Pedig bármit megtettem volna,ha most ebben a pillanatban láthatnám őket. -Figyelj...-kissé küszködve kerestem a szavakat. Nem tudtam hogy hogyan mondjam el neki,hogy mi bajom van ezzel az egész dologgal. -Oké,bármi gond van,hidd el,megtudjuk beszélni!-kezei rátévedtek az enyémre és erősen megszorította azt. -Igen,ezt tudom. Mindig is tudtam!-biztosítottam egy szükségtelen hamis mosoly mellett. Ujja hegyével óvatosan megcirógatta az arcom oldalát. Az ő arcán nem látszott más,csupán az aggodalom miattam. -Ne aggódj,semmi komoly...-ajkamat rágcsáltam.-Csak szerintem addig,nem kéne így viszonyulnunk egymáshoz,míg nem rendeztem magamban az érzelmeket. Azt,hogy melyikőtök iránt mit érzek...!-kissé odébb húzódtam mellőle,amint észrevettem az arcára kiült csalódottságot. -Értem.-biccentett,majd duzzadt alsó ajkát beszippantotta,és rágcsálni kezdte azt. 

*Niall szemszöge* 

Az este folyamán alig tudtam levenni a szememet Tif-ről. Ez nem is csoda,hiszen ez a ruha többet fedett fel,csodálatos lábaiból,mint amit szerettem volna. Harry, annyira természetesen tartotta kezeit a derekán,mintha csak oda teremtették volna őket. Pedig rohadtul nekem kellett volna ott lennem vele! Amint Harry észrevette,hogy őket figyelem,huncut mosolyra húzta az ajkát,szemeiben pedig gonosz fény csillant. Hirtelen maga felé fordította Tif-et,és apró ajkaira nyomta az övéit. Nem tehetek róla,de az agyamat ellepte a vörös köd. Ezért meggondolatlanul cselekedtem...


*Giwii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése